سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشخصات دوربین sony a7 RIV

 

مشخصات دوربین sony a7 RIV

 

 دوربین      sony a7 RIVدر حال حرکت به قلمرو با وضوح حتی بالاتر . سری قابل توجه دوربین های فول فریم بسیار قابل توجه را ادامه می دهد که با عکسبرداری قابل توجه و عملکرد فیلم و قابلیت انعطاف پذیری مشخص می شوند.

 

این دوربین سونی a7 RIV شامل یک سنسور به روز شده 61 مگاپیکسلی Exmor R BSI CMOS و پردازشگر تصویری پیشرفته BIONZ X است. که نتایج صحیح تصویربرداری را با صافی مشخص ، دامنه دینامیکی 15 توقف و البته سرعت ارائه می دهد.

 

علت خرید دوربین a7 rIV

عکسبرداری با حداکثر 10 فریم در ثانیه همراه با قابلیت ضبط ویدئو UHD 4K30 امکان پذیر است. هر دو با پشتیبانی از فناوری Real-time Eye AF و Tracking AF.

 

 دوربین  sony a7 rIVدر طراحی حسگر تجدید نظر شده از یک سیستم فوکوس خودکار ترکیبی سریع با 567 نقطه فوکوس خودکار تشخیص فاز استفاده شده است .به ویژه عملکرد فوکوس سریع و دقیق.

 

علیرغم وجود چنین سنسوری با وضوح بالا .همچنین به دلیل محدوده حساسیت بومی انعطاف پذیر از ISO 100-32000 برای کار در انواع شرایط نوری متمایز می شود.

 

علاوه بر این ، با بهره گیری از عکس و عملکرد فیلم . دوربین     sony a7 RIVلرزشگیر 5 محوره SteadyShot INSIDE با تغییر سنسور را حفظ می کند. که برای به حداقل رساندن ظاهر لرزش دوربین تا 5.5 استاپ موثر است.

 

با تعادل بخشیدن به امتیازات تصویربرداری . دوربین sony a7 RIV  همچنین یک طراحی فیزیکی به روز با آب بندی آب و هوای مقاوم تر را مشاهده می کند تا در شرایط آب و هوایی بسیار سخت کار کند.

 

از نظر قابلیت استفاده . منظره یاب الکترونیکی OLED به وضوح قابل توجه 5.76 متر نقطه برای دید واضح و LCD صفحه نمایش لمسی 3.0 اینچی عقب دارای وضوح 1.44 متر نقطه ای برای پخش واضح . عکسبرداری از نمایش زنده و پیمایش منو است. .

 

اسلات کارت SD دوگانه برای عملکرد سریع تر دارای درجه UHS-II هستند و درگاه USB Type-C اجازه اتصال به اینترنت و شارژ سریع باتری را در دوربین می دهد. علاوه بر این . بلوتوث داخلی و هر دو باند 2.4 و 5 گیگاهرتز Wi-Fi امکان انتقال بی سیم و کنترل دوربین از راه دور از دستگاه های تلفن همراه متصل را دارند.

 

لوازم جانبی اختصاصی از دوربین sony a7 RIV

 

تکمیل بدنه دوربین sony a7 RIV سه جانبه برای افزایش عمر باتری و افزایش قابلیت ضبط صدا هنگام فیلمبرداری است.

 

VG-C4EM Vertical Grip یک باتری اختصاصی است که حداکثر دو باتری NP-FZ100 دیگر را برای مدت زمان طولانی عکسبرداری می پذیرد.

 

طراحی ارگونومیک آن همچنین باعث افزایش هندلینگ هنگام عکسبرداری در جهت عمودی می شود.

 

برای بهبود ضبط صدا و استفاده از کفش چند رابط به روز شده و رابط صوتی دیجیتال دوربین sony a7 RIV . میکروفون ECM-B1M Shotgun وجود دارد که جریان صوتی دیجیتال را برای کیفیت تمیزتر با سر و صدای کم مستقیم به دوربین تحویل می دهد. برای کنترل صوتی پیشرفته تر . کیت آداپتور XLR-K3M XLR نیز وجود دارد که یک آداپتور صوتی دیجیتال دو کاناله XLR برای اتصال میکروفون های خارجی به دوربین است و در عین حال از رابط صوتی دیجیتال بهره مند است.

 

حسگر 61MP Exmor R BSI CMOS و پردازشگر تصویر BIONZ X در دوربین sony a7 RIV

 

سنسور Exmor R CMOS با فریم کامل 61MP با طراحی پشت نور ، با پردازشگر تصویر BIONZ X کار می کند تا تصاویر و فیلم های با وضوح بالا را ارائه دهد در حالی که نویز را به حداقل می رساند . سرعت را بهبود می بخشد و به یک دامنه دینامیکی گسترده 15 توقف می رسد.

 

این ساختار سنسور با طراحی لنزهای روی تراشه بدون شکاف و پوشش ضد انعکاس . و همچنین از بین بردن فیلتر کم گذر نوری . برای بهبود جمع آوری نور و افزایش جزئیات کار می کند. همچنین. لایه سیم کشی مس سرعت انتقال داده را برای ایجاد عکسهای 14 بیتی با وضوح بالا 61MP با دامنه حساسیت بومی از ISO 100-32000 به طرز چشمگیری بهبود می بخشد.

 

که می تواند به ISO 50-102400 نیز بیشتر شود. همچنین .ضبط فیلم داخلی UHD 4K را با دامنه پویای 14 توقف گسترده با استفاده از عرض کامل سنسور قاب کامل یا یک منطقه به اندازه APS-C امکان پذیر می کند.

 

پردازنده BIONZ X همچنین در همکاری با یک LSI پر سرعت جلو برای تحقق بخشیدن به زمان پردازش سریعتر همراه با توانایی ضبط این محدوده دینامیکی چشمگیر 15 توقف با ارائه صوتی زنگ صدا کار می کند.

 

ترکیب سنسور و پردازنده همچنین از عکسبرداری سریع مداوم با حداکثر 10 فریم در ثانیه با وضوح کامل ، تا 68 فریم متوالی ، با AF / AE تمام وقت بهره می برد.

 

سیستم AF ترکیبی سریعدوربین sony a7 RIV

 

یک سیستم فوکوس اتوماتیک ترکیبی سریع اکنون ترکیبی از 567 نقطه تشخیص فاز را به کار می گیرد که تقریباً 99.7? از ارتفاع و 74? از عرض قاب را به همراه 425 ناحیه تشخیص کنتراست برای فوکوس خودکار و سریع ردیابی سوژه پوشش می دهد. کارایی. این سیستم تمرکز همچنین به ویژه سرعت سریع و ردیابی قابل اعتماد ،و همچنین پاسخ فوکوس در نور کم افزایش یافته تا -3 EV.

 

استفاده از نقاط تشخیص فاز همچنین استفاده از لنزهای A-mount را از طریق آداپتورهای نصب کننده. لنز اختیاری LA-EA3 یا LA-EA1 با سازگاری کامل پیگیری AF / AE امکان پذیر می کند.

 

سیستم تمرکز مناسب همچنین به عملکردهای مختلف تمرکز برای دقت تصفیه شده کمک می کند .از جمله AF-Lock که بر تمرکز بر روی سوژه های متحرک در طول استفاده از قاب قابل تنظیم است که روی موضوع متحرک مورد نظر تنظیم شده است .

 

Expand انعطاف پذیر نقطه .که از نقاط تمرکز همسایه برای حفظ تمرکز روی افراد متحرک استفاده می کند حتی اگر نقطه اصلی انتخاب شده تمرکز خود را از دست بدهد.

 علاوه بر ایناز AF AF می توان برای تمرکز بر روی چشم افراد قابل تشخیص برای پرتره استفاده کرد و در هر دو حالت AF-S و AF-C . هم برای عکس و هم برای فیلم وجود دارد. هنگام عکسبرداری از سوژه های حیوانات ، با هر حالت فوکوس هنگام عکسبرداری می توان از AF AF استفاده کرد.

همچنین می توان از فوکوس خودکار بهمراه عملکرد ذره بین فوکوس برای فوکوس بحرانی هنگام ورود به جزئیات جزئی موضوع استفاده کرد. از صفحه لمسی پشتی می توان برای کنترل Touch Focus نیز استفاده کرد و حالت Touchpad Focus Control به شما امکان می دهد از صفحه عقب بصری استفاده کنید در حالی که چشم خود را به منظره یاب نگه دارید.

طراحی بدنه و Wi-Fi / بلوتوث داخلی دوربین sony a7 RIV

UXGA OLED Tru-Finder EVF به روز شده از ویژگی های برجسته ای برخوردار است . دارای رزولوشن 5.76 متر نقطه برای مشاهده واضح و واضح با جزئیات غنی است و یک تنظیم اختصاصی با کیفیت بالا ، نرخ تازه سازی 120 فریم در ثانیه را برای پخش صاف سوژه های متحرک امکان پذیر می کند.

علاوه بر EVF . یک LCD عقب 3.0 اینچی 1.44 میلی متری نیز در دسترس است که دارای طراحی صفحه لمسی برای عملکرد بصری و کنترل تمرکز است. صفحه نمایش همچنین به 107 درجه و پایین 41 درجه متمایل می شود تا از کم و زیاد کار کردن بهره مند شود زاویه.

شاسی آلیاژ منیزیم از استحکام ، دوام و ثبات در عین سبک وزن بودن اطمینان می دهد. پایه لنز نیز برای پشتیبانی بهتر از لنزهای سنگین و استحکام گرفتن برای دستی راحت تر بهبود یافته است.

آب بندی گسترده آب و هوا .از جمله آب بندی پیشرفته در اطراف پوشش باتری ، پوشش ترمینال و اتصالات شاسی . برای مقاومت در برابر گرد و غبار و رطوبت برای عملکرد قابل اعتماد در شرایط سخت آب و هوایی استفاده شده است.

عمر باتری دوربین sony a7 RIV با استفاده از همان باتری NP-FZ100 نسبت به مدل قبلی خود ، تقریباً با 530 عکس در هر بار شارژ با EVF یا 670 عکس با ال سی دی عقب ارزیابی می شود.

اسلات کارت حافظه SD دوگانه امکان ذخیره و مدیریت انعطاف پذیری پرونده را فراهم می کند و می تواند در پارتیشن بندی پرونده های خام و JPEG پیکربندی شود و یا می تواند برای ضبط سرریز استفاده شود. برای پشتیبانی از کارتهای حافظه UHS-II برای سرعت انتقال سریع هر دو اسلات کارت درجه بندی شده اند.

ترمینال همگام سازی رایانه شخصی برای همگام سازی فلش سیمی با بسته های بارق یا از راه دور رادیو بی سیم. 

یک درگاه USB 3.2 Gen 1 Type-C علاوه بر درگاه micro-USB . برای پشتیبانی سریعتر و قابل اطمینان از اتصال به اینترنت . اضافه شده است. اتصال USB Type-C باعث می شود تا دوربین هنگام اتصال از منبع برق میزبان شارژ شود.

کفش چند رابط به روز شده از کار با میکروفون اختیاری ECM-B1M Shotgun یا کیت آداپتور XLR-K3M XLR پشتیبانی می کند ، که با ارسال سیگنال صوتی دیجیتال به دوربین ، در مقابل سیگنال آنالوگ ، صدای ضبط شده صوتی بهبود یافته و شفافی را ارائه می دهد.